Het nieuwe marketingteam!
Groene Hart Service heeft een nieuw marketingteam! Met behulp van interim marketingmanager Jessey de Charon de Saint Germain krijgt marketing een fundamentele plaats in de organisatie om verdere groei te kunnen realiseren. Daarnaast gaat onze Marketing & Communicatie specialist, Eileen Zeldenrijk-Samsom die al 3 jaar de marketing rol op haar heeft genomen met zwangerschapsverlof. Junior Marketeer Lisa van Dam zal een gedeelte van deze vrijgekomen functie invullen door interne en externe communicatie te verzorgen en actief te zijn op social media. Vanuit verschillende disciplines worden daarnaast andere collega’s bij het marketing team betrokken.
Wie zijn deze marketingspecialisten en wat gaan ze doen? Wij hebben het voor jou gevraagd!
Wie zijn jullie?
Elton: “Mijn naam is Elton Silva Tavares, 29 jaar en ik ben woonachtig in Rotterdam. Sinds september 2018 werk ik bij Groene Hart Service.”
Mike: “Ik ben Mike van Sorge, 28 jaar en inmiddels alweer vijf jaar werkzaam in de uitzendwereld. In het verleden heb ik mijn afstudeerstage voor de studie Business Management bij Groene Hart Service uitgevoerd. Na 3 jaar bij een ander bedrijf in de uitzendwereld gewerkt te hebben ben ik teruggekomen bij Groene Hart Service!”
Klaudia: “Ik ben Klaudia, 23 jaar en kom oorspronkelijk uit Polen. Sinds 2 jaar woon ik in Nederland en ook sindsdien werkzaam bij GHS.”
Jeroen: “En ik ben Jeroen, 33 jaar en woon in het bosrijke Apeldoorn!”
Wat zijn jullie nieuwe werkzaamheden binnen het marketingteam?
Jeroen: “Als Online Operations Specialist houd ik mij bezig met operationele zaken zoals Jobboard Marketing, Advertising Campagnes, Proces Beheer en optimalisatie en website beheer. Zo zullen er komende weken al een aantal projecten starten waarin ik zal deelnemen of teamlead zal zijn.”
Mike: “In de rol van Data Marketeer & Operations zal ik mij focussen op de data en vertaling hiervan naar praktische BI-rapportages. Denk hierbij aan het analyseren van de Candidate Journey, Dashboarding en op basis van data zal ik valide keuzes maken qua marketingstrategie met het team.”
Elton: “Ik houd me bezig met recruitment specialistische taken. Vanuit deze rol denk ik meer vanuit de strategische kanten van recruitment en kijk ik vanuit mijn ervaring als intercedent naar welke middelen gebruikt kunnen worden om als uitzendbureau aantrekkelijk te blijven voor zowel onze uitzendkrachten als klanten. Hier speelt Employer Branding dus een belangrijke rol in. Daarnaast zal ik mij ook bezig gaan houden met sales.”
Klaudia: “En ik ben binnen het marketing team verantwoordelijk voor de content voor de Poolse kandidaten. Denk aan het schrijven van Poolse vacature teksten of sociale media berichten.”
Voordat het marketingteam ontstond hadden jullie eerst andere werkzaamheden binnen Groene Hart Service? Wat deden jullie dan?
Mike: “Voorheen ben ik actief geweest in de rol van Projectleider bij de implementatie van ons huidige IT-systeem en hierna als Manager IT.”
Elton: “Ik werkte voorheen als intercedent bij de vestiging Reeuwijk. In mijn rol als intercedent hielp ik de klant in de zoektocht naar de juiste vakkracht voor openstaande vacatures.”
Klaudia: “En ik heb voorheen ook in de recruitment gewerkt, dit blijf ik naast mijn marketingfunctie ook doen.”
Jeroen: “Ik ben in 2014 bij GHS gestart als intercedent en later senior-intercedent op de vestiging Nieuwegein. Hier pakte ik ook andere taken op zoals ICT en beheer van de website, wervingskanalen en campagnes. Vervolgens werkte ik als projectmanager en uiteindelijk als operationeel manager. Ook ben ik tijdelijk vestigingsmanager in Apeldoorn geweest. Een divers takenpakket dus.”
Wat is jullie persoonlijke bijdrage aan het marketingteam?
Klaudia: “Mijn persoonlijke bijdrage is natuurlijk dat ik de Poolse taal spreek en daarmee makkelijk met onze Poolse kandidaten kan communiceren. Maar ook heb ik tijdelijk als recruiter bij een Poolse vestiging gewerkt dus heb ik kennis van de Poolse processen.”
Jeroen: “Door mijn kennis van het operationele proces binnen GHS kan ik goed inschatten welke zaken het meest bijdragen aan het ondersteunen van onze intercedenten in de werving en plaatsing van uitzendkrachten. En op deze manier wil ik met het marketingteam het werk voor de intercedent zo efficiënt en gemakkelijk mogelijk maken!”
Mike: “Ik zal bijdragen aan het team door (samen) gegronde keuzes te maken in de strategie op basis van data en feitelijke gegevens om onze ideeën te toetsen.”
Elton: “En ik wil mijn kennis van de arbeidsmarkt inzetten om de marketinginstrumenten zo goed mogelijk in te zetten om zodoende de organisatie naar een hoger niveau te tillen. Hierin denk ik niet alleen vanuit de klant, maar ook vanuit de medewerkers.”
Wat een diversiteit aan kennis! Hoe kijken jullie naar het marketingteam?
Mike: “Ik heb grote verwachtingen van het marketingteam! We hebben een ambitieus en gezellig team waarvoor de verwachtingen hoog zijn. Er wordt veel capaciteit ingezet om in deze markt de juiste toppers te gaan bereiken en te bemiddelen naar een passende baan. In de afgelopen weken zijn de eerste stappen gezet en word ik enthousiast van de mogelijkheden die er tegenwoordig zijn om flinke stappen te maken!”
Klaudia: “Ik kijk ernaar uit om waardevolle content te maken voor onze (Poolse) uitzendkrachten en kandidaten! Ik verwacht dat wij als marketingteam veel van toegevoegde waarde zullen zijn en ik kijk er naar uit om aan de slag te gaan!”
Elton: “Ik kijk vol vertrouwen naar dit team. Je merkt dat we in een tijd leven waar een goede marketingstrategie niet kan ontbreken. Ik verwacht dat we onze branding veel meer en beter naar buiten gaan brengen. Met grotere bekendheid willen we uiteindelijk meer potentiële klanten en uitzendkrachten bereiken.”
Jeroen: “Ik kijk met veel plezier uit naar de samenwerking binnen dit team. Jessey heeft veel ervaring en ik denk dat we met de individuele talenten die de andere teamleden hebben een hoop kunnen bereiken.” Publicatie datum: 23 juni 2021